THE ART OF LIVING - zachwyt, inspiracja, pragnienia, zmysł, smak, ciekawość,zapach, pożądanie, piękno

Cover Girl stawia na inność

FOCUS

Znana z oryginalnych kampanii reklamowych amerykańska firma kosmetyczna Cover Girl zaprosiła do współpracy muzułmańską blogerkę Nurę Afię. To już drugi w ostatnim czasie niestandardowy ambasador marki. Kilka tygodni temu Cover Girl zaprosiła do współpracy Jamesa Charlesa, zaledwie 17-letniego blogera i makijażystę  o androgenicznej urodzie. Kanał YouTube Nury śledzi ponad 200 tys. widzów, z kolei ten na Instagramie już ponad 300 tys. „Mam nadzieję, że ta kampania uzmysłowi muzułmańskim kobietom, że są firmy które o nas dbają, dla których jesteśmy ważne. Możemy być obecne w telewizji czy na bilbordach na Time Square” – powiedziała Safija. 

Trendy
WRZESIEŃ 2017 TRENDY ART OF LIVING 74 Niebawem na pólkach, nowe wydanie TRENDY ART OF LIVING. Zapraszamy do lektury!