THE ART OF LIVING - zachwyt, inspiracja, pragnienia, zmysł, smak, ciekawość,zapach, pożądanie, piękno

FOCUS

http://www.magazyntrendy.pl/images/20161108144134.jpg

Cover Girl stawia na inność

FOCUS

Znana z oryginalnych kampanii reklamowych amerykańska firma kosmetyczna Cover Girl zaprosiła do współpracy muzułmańską blogerkę Nurę Afię. To już drugi w ostatnim czasie niestandardowy ambasador marki. Kilka tygodni temu Cover Girl zaprosiła do współpracy Jamesa Charlesa, zaledwie 17-letniego blogera i makijażystę  o androgenicznej urodzie. Kanał YouTube Nury śledzi ponad 200 tys. widzów, z kolei ten na Instagramie już ponad 300 tys. „Mam nadzieję, że ta kampania uzmysłowi muzułmańskim kobietom, że są firmy które o nas dbają, dla których jesteśmy ważne. Możemy być obecne w telewizji czy na bilbordach na Time Square” – powiedziała Safija. 

Trendy
PAŹDZIERNIK 2016 Jesień… ach to ty! Ewa Ewart, Vivienne Westwood, Angelina Jolie, Marc Newson, Design, moda, filmy, sztuka życia!